ריאיון אישי

Related posts
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

מה היית עושה אם היית גבר?
מהר מאד שמנו לב שיש משהו משותף בין הניחושים שלנו בנושא: כולנו, ללא יוצא מן הכלל, בגרסא הגברית-דמיונית שלנו: היינו פשוט יותר עצמינו. זאת אומרת: בדמיוננו, אנחנו הגברים היינו ״מתעניינות״ באותם הדברים רק שהיינו מעיזות לעשות אותם יותר עד הסוף, עם יותר חוצפה, ועם פחות גבולות.

זה הרגיש כמו בוקס בבטן
את הרגע הזה בדיוק למדתי לזהות היטב בגלל שהוא זה שיכול לגרום לי לעשות דברים שאחר-כך אתחרט עליהם, לכן למרות שבאותו רגע זה היה נראה לכל המערכות בגוף שלי קריטי וגם דחוף שאגיב ואפרוס בפניה את משנתי כי אחרת הכאב הזה פשוט יכלה אותי לגמרי-למרות זאת-הפעם הצלחתי לעצור ועוד לא להגיד כלום

אני בת 38, הוא בכיתה ג׳, ולא היתה לי ברירה אלא לענות לו
אבל הוא כן עשה לי חשק לחזור עם הילדה שהייתי פעם לבית ספר היסודי ולתת תשובות משתיקות לכל מי שצחק ״עליה״ והשתיק ״אותה״. והיו לא מעט כאלו לאורך השנים…בסיור שכזה היינו עוברות בלא מעט תחנות ומנסות להציל את ״עצמי-הילדה״ מרגעים של בכי וחוסר אונים.
